Wednesday, June 24, 2009

*English Writing Competition*

Acelli hari tu opis aku ada wat english writing competition so aku pon join la..untuk pertama kalinye since aku join company ni..memula tu suspen gak ialah dah lama tak menulis karangan semenjak tinggalkan sekolah..hehehehe..
Ku gagah kan la jugak untuk menulis nasib baik boleh bawak kamus..dorang bagi 3 tajuk aku pilih tajuk "Should schools teach Maths & Science in English?"..fuhhh!!! siap jugak karangan ku itu..dalam hati kalo x menang pon xpe coz participant pon dapat hadiah tu yang best..
So hari yang ditunggu2 oleh semua orang pon tiba..masa organizer umum nama untuk consolation aku dah berdebar..tunggu punye tunggu dah sampai 3rd place..jeng..jeng..jeng..dorang mention nama aku..apa lagi terkejut biawak la..x sangka pon boleh dapat no.3 ok la tu makna nye masih boleh menulis lagi la..ahaks..Alhamdulillah







No comments: