Thursday, August 13, 2009

KLCC

Salam..saje je nak upload picas ni..
Ni masa gi PC fair kat klcc hari tu..sementara tunggu papa park kereta kat taman
dan menuggu dear fren aku datang..sempat gak la aku n iman snap few pics..
Tengah aku dok syiok snap photo..datang lak 3 org mamat nepal..nak nyebok sama snap photo..macam xde tempat lain la pulak..
Pergi pc fair bukan beli pon saje je survey sambil teman izan cari laptop..dalam pada tu iman lak mengaruk nak beli sling beg..aku tak nak belikan..dia kata "kalo mama tak nak belikan..iman pakai duit iman tau"..so dia pon bayar pakai duit sendiri..kesian nye sedih aku tau..tapi balik tu aku masukkan balik duit dalam wallet pingu dia..

so ni je la yang sempat di snap..

peace no war!!

dia tanye.."mama nak masuk dalam ni boleh tak??"

apa ke hal nye tu??

apa la yg dia tengok tu..??

*sila abaikan wajah ku yg tembom itu..huahuahua..

kat foodcourt mamam dulu..




No comments: