Wednesday, September 16, 2009

Salam Lebaran



Sedar tak sedar lagi 3 hari semua umat Islam akan menyambut hari raya..terasa sangat Ramadhan kali ini berlalu dengan begitu cepat sekali..sedih rasanya untuk meninggalkan bulan yang penuh keberkatan ni..entah kan dapat atau tidak berpuasa tahun depan..hanya Dia yang tahu..
Bila raya makanan yang paling aku suka sekali ialah rendang ayam & kuah kacang mak aku..bagi aku the best in d' world la..hehehehe..tapi tu la..dah 6 tahun aku tak dapat beraya dengan family aku..sebab nye sehari sebelum raya aku dah pon berada di masjid tanah..kampung husband..selama tu juga la aku tak dapat cium tangan mak & abah aku di pagi raya..dah raya ke-2 atau ke-3 baru la aku dapat raya dengan family aku..sedih tu memang le sedih..
Di kesempatan ini ingin ku ucapkan Selamat Hari Raya..Maaf Zahir & Batin untuk semua bloggers dan mereka yang singgah ke blog ini..berhati2 ketika memandu..semoga anda semua selamat tiba dan pulang ke destinasi yang ditujui..

No comments: