Thursday, July 23, 2009

*Belajar jahit sequin & beading*

Salam u olls..

Aku nak story skit..cite nye camni isnin lepas mak yun dok sibuk jahit manik kat baju kurung dia so aku pon cakap kat dia nak soh dia jahit manik kat baju raya aku..ye la nengok sana sini orang dok jahit manik ngan sequin so aku pon tingin la jugak..then mak yun cakap kat aku.."na..dari aku buat tok ko baik aku ajar ko macam mana nak buat..senang je na..ko beli manik aku ajar ko..nnt sok2 ko dah boleh buat sendiri"..ermm sekali pk betul gak ckp mak yun tu..lepas ni boleh le aku kerja kan baju2 lama tu..hehehe..

so hari selasa lepas balik kerja aku ngan dia terus gi kedai manik desa pandan..perghh!! dengan semangat kesukanan aku pon dok le cari apa yg aku nak..tiba nak bayar mak aiii 35 hengget ko
so semlm masa lunch break bermula la episod jahit manik nih..cikgu nye sape lg kalo bkn mak yun ngan 3 anak murid nye aku, k zimah n fanezah..

tadaaaaaa..sempoi jerk nak buat cuma kena ada skill tersendiri..adios!!

amacam ada gaya tak??

cantekk tak???






No comments: